tisdag, september 23, 2008

Idag kände jag mig som en fjortis

Var på sonens första föräldramöte i förskolan och allt var jättemysigt och sådär och fröken jättego och fritidspedagogerna jättemysiga och sen var det samling i matsalen. Där pratade först rektorn och sen lite skolsköterska och bibliotikare och annat löst folk. 




OCH SEN




kom de från Kulturskolan




jättenördarna Allan, vuxna karlar, och börjar SPELA sina fula instrument, trombone och nån jävla klarinett och det var inte bra heller. Fick sånt skrattanfall så jag trodde jag skulle dö! Tittade på mitt sällskap och såg hur de gjorde sitt bästa för att hålla sig för skratt och då blev det ju ännu värre. Alltså skrattade inte högt, men jag satt och höll igen och det måste synts för jag skakade hela jag. Huva. Tårarna bara rann... fick låtsas att jag hört något kul av de andra föräldrarna. 

Fortfarande lite gråtig i ögonen känner jag. 

Men även hungrig känner jag oxå, måste nog ta en macka framför tvn. 

Tjingeling!

Inga kommentarer: