fredag, oktober 10, 2008

Fattar inte det här med nagellack


Jag brukar inte vara så noga med att måla naglarna utan det blir ett lager sådär i all hast innan man ska iväg nånstans. Så idag gick jag och köpte mig ett genomskinligt topplack. Satte mig innan andräktigt och skulle göra mina naglar sååå fina, målar först på ett lager med vanligt lack, låter det torka och sen på med det andra, vaddå, det torkar ju ALDRIG. Fortfarande är det sådär så man kan sätta naglen i och det blir ett märke. Helt värdelöst, precis likadant som om jag någon gång försöker måla två lager, det torkar aldrig. Är det fel på mig och mina naglar eller??? Fattar nada! I alla beskrivningar och sånt så ska man måla både två och tre och ibland fyra gånger, hur fan gör man då??? VAD ÄR HEMLIGHETEN som jag INTE VET??? SNälla någon berätta den!!!

Inga kommentarer: