söndag, oktober 05, 2008

Fyndat, eller???



Jo, visst, men det blir ju alltid dyrare än vad man räknar med, sen handlade jag iofs inte för så mycket men ändå, det plockar ju på, en grej, 20 spänn, och en sån 50 spänn, oj vad billigt bara 79 kronor osv, sen blir det i alla fall en ganska stor summa till slut. Nej, nu blir det ett tag till jag åker till Ullared, kanske att jag åker dit nån gång innan jul bara för att handla julklappar, men jag vet inte... Har inte ens funderat på vad man ska köpa till ungarna i julklapp, får se vad det lider. Jag gjorde i alla fall killarnas dag när jag packade upp en hel kortlek med Pokemonkort, nu håller F hårt i sina och L har redan ringt kompisen för att briljera med sina.

Nu är gubben och tränar, spinning skulle han gå på, undrar hur han känner sig när han kommer hem, han har nog inte varit på spinning på nästan 10 år, hehehe... F sitter här och läser Home entertainment tidningen och räknar upp alla filmer han känner till, så söt.

Inga kommentarer: