söndag, oktober 19, 2008

Pyssel


Tycker det är så barnsligt roligt att pyssla och limma och klippa, sen ifall resultatet kanske inte alltid blir som jag tänkt mig, men jag har haft en trevlig stund för mig själv i källaren i mitt lilla pysselhörn, där jag inrättat paketinslagningsdisk med gardinstång där jag hängt upp presentsnören och hyllor och lådor med limpistoler, stickers, presentpapper, silkespapper, pennor m m... Årets höjdpunkt är julkorten... planerar i flera månader för hur de ska se ut, sen blir de aldrig som man tänkt sig ;-)
Barnen ska gå på barnkalas idag och idag blev det ett kort med skriften gjord av pärlplattepärlor, blev faktiskt lika fint som jag tänkt mig för en gångs skull. Kolla bilden, fast, nu har jag inget Photoshop längre eftersom min dator kraschade i somras och tid och lust att lägga in nytt har inte infunnit sig, så det är spegelvänt, hehehe, fast det kanske syns :-)

Inga kommentarer: