torsdag, november 20, 2008

Då har man suttit och gömt sig bakom gardinerna igen!

Alldeles krum i ryggen är jag nu... Tycker det nästan är lite pinsamt när glassbilen kommer och ställer sig mitt utanför mitt storarumsfönster där jag sitter vid datorn och det syns väldigt väl ut. Nope, inte glasssugen idag, (eller jo, alltid, men inte idag ska jag köpa någon, nix, pix, och sen är ju inte gubben hemma heller som jag kan lura ut, brukar alltid passa på och bytt om till nattlinne eller pyjamas innan den kommer så jag absolut inte kan gå ut och handla utan att åtminstone byta ut något plagg mot nåt mer lämpligt) Länge stod den där idag med, oj vad jag försöker se osynlig ut. Du du du du du du, du du du du du, du du du du du duuuuuuuuu. Fy vad hemskt och trycka på knappen varje gång, huva...


... och R ifall du läser detta, så är det ju bara skämt, det förstår du va??!!! :-D

Inga kommentarer: