onsdag, december 10, 2008

Vad tyst det blev...

Har varit fullt upp med födelsedagskalas, presentinköp och jobb och adventspyssel, mys, köttbullsstekning, bakning osv, att man känner sig helt uppstressad. Nu har jag och mamma och ungarna varit på stan och en sväng till City Gross och handlat presenter till min syster, inte på City Gross då men nere i stan. Sen hem här och fikade lite och ungarna höll på som vanligt och tjötar och busar, sen ringde en kompis som var leksugen och de försvann iväg i mörkret dit upp (han bor typ 100 meter härifrån genom skogen) och sen åkte mamma och Hugo (hunden) och sen tystnade musiken som jag hade satt på och OJ VAD DET BLEV TYST! Alldeles ensammen, bara jag och katten, och han säger ju inte såå mycket (bara klockan 5 på morgonen när han är hungrig, och KRÄVER mat, bläääääää). Känner nästan lite, jaha, nu måste jag göra något, kan ju inte bara drälla runt här inte... Kanske skulle lägga i en tvätt, har ett helt berg där nere som väntar på att tvättas (en fördel med att ha rejält med kläder till ungarna i alla fall).

Inga kommentarer: