måndag, mars 30, 2009

Tråkigt...


Herregud, VAD ska man göra hela dagarna, det är ett mysterium... Idag är barnen hemma oxå, L hade lite feber och då vill inte lillebror gå till dagis heller. Så vi får väl se hur kul detta kommer bli under dagen, det verkar inte som om han är jättesjuk så det blir nog inte något ligga i soffan och kolla film och sova heller för honom. Jag som skulle lunchat med en gammal arbetskamrat på stan, så typiskt :-( När man för en gångs skull har något på fm att göra. Hade för övrigt tänkt komplettera lillebrors födelsedagspresenter lite med. Var och handlade med syrran och mamma i Växjö i lördags, det blev bara en piké och en huvtröja och en Darth Waderdräkt, något mer får det nog bli frågan är bara vad!

Nähä, nu blir det lite frulle till mig och kidsen. Ska försöka skriva liiite oftare fr o m nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

...måste väl va massor att stå i när man har två små barn, tvätt, städ handla och laga mat, skjutsa till aktiviteter...men du har ju förståss inte valt själv att vara hemma.

Unknown sa...

Baka (till mig alltså). Planera eventuell kommande tågluffning, komma och hjälpa mig på jobbet (dock lovar jag inte lön), förresten, vi kan ju jobba varannan dag, det vore ju nåt! Nä fy och usch, inte så kul att gå hemma länge... Kram