onsdag, april 29, 2009

Sol och sköna dagar

Ibland är livet rätt skönt :-) soliga eftermiddagar på altanen med fika och trevligt sällskap, snälla barn som leker och busar, hoppar studsmatta, springer i skogen och har kul. Till och med fått lite solbränna fast det bara är april, helt sanslöst.
Idag har jag dock haft extra roligt, har sk karusellyrsel, jorden snurrar ibland som om jag vore på Liseberg och åkte virvelvinden, vet inte vad jag ska tro om detta, men enligt hm, nät-doktorerna verkar det vara ofarligt i alla fall... Får väl hoppas att det släpper inom det snaraste, annars får jag väl kontakta vc.

På torsdag nästa vecka ska jag på intervju, inte jobbintervju utan till Högskolan, jippie, skolan, vill ju komma in, det vore så skönt att veta vad jag ska göra de två nästkommande åren.

Inga kommentarer: