fredag, juni 12, 2009

Världens kortaste träningspass

har jag utfört idag. Åkte hemifrån 17.20, kravlade mig ur bilen vid gymet ca 17.28, 17.29 skulle jag bara räta till underbrallorna som åkt in en sväng mellan skinkorna och då kände jag, ojdå, vad var det, inte ett hål väl??? JO mycket riktigt i sömmen hade det gått ett 3 cm långt hål och jag hade vita trosor på mig. Hm, snabb uträkning i huvudet, nej, jag kan bara inte gå in på gymet så här. Satte mig i bilen och ringde återbud till passet, och sa att jag inte hann... hm... nej, jag hann ju inte hem och tillbaka igen på en kvart så, ca 17.35 var jag hemma igen. Vältränad och snygg som få :-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det hade du väl kunnat bjuda på... tänk var bakomvarnade tränande hade fnissat och sen pratat med sina vänner om. Kram på dig!

Anonym sa...

man kan alltid hitta undanflykter...