tisdag, september 08, 2009

:-/

Nja, livet är inte så roligt just nu känner jag... Man söker jobb på jobb men får ingen respons nånstans. Vad sjutton ska man göra? När jag gick hem vid nyår och var på arbetsförmedlingen första gången så nästan fnyste jag på näsan och tänkte för
mig själv, här blir inte jag långvarig. Klart man fixar ett nytt jobb på någon månad eller så. Jo, pyttsan... det är ju först nu efter semestern nästan som det funnits något att söka överhuvudtaget, och nu börjar man ju nästan få lite panik, tänk om man inte hittar något, tänk om man blir utstämplad, vad händer sen??? Usch... nej, får försöka tänka liite positivt, men det är svårt... Jag är ju inte den som hittar på saker hela tiden heller när jag går hemma, tycker inte jag hinner eller har råd, och varje dag är ju likadan nästan... Supertrist.


Ja, det var dagens optimistiska rapport ifrån mig... :-(

Får väl pigga upp mig lite med min all-time-favorite så man får skratta lite de är så söta

1 kommentar:

Hjärtat sa...

*ASG* Underbart, den har jag aldrig sett förut!!!!

*skrattar vidare*