onsdag, maj 26, 2010

Idag för fem år sedan

var jag och min vän L i Jönköping och shoppade. Jag hade min lille grabb med mig på drygt ett år och hon var höggravid med lilla E i magen. Vi strosade, fikade och shoppade och skojade om att tänk om det blir idag, ja, vi har ju nära till Ryhov i alla fall, det ordnar sig alltid. Hade en riktig mysedag. Sen på kvällen, sent, sent, jag hade somnat, ringer hon och säger att de fått en liten tjej. Åh vad glad jag var för din skull att du fick din lilla tös (och att hon inte bestämde sig för att komma på dan, när vi var i Jönköping).

Kram på er hela familjen E och hoppas lilla E får en fin födelsedag :-)


Hittade ett gamalt kort som jag tycker är så fint när vi var på Doris och Knäckebröderna för två år sedan (och som mina barn FORTFARANDE spelar varje kväll innan de ska sova, eller, nja, inte den store längre, men den lille busen, vaaaarje kväll...)

Inga kommentarer: