söndag, september 21, 2008

Jaha, då var jag här då....

*visslar* hm, tja kanske inte bästa dan att börja blogga, eller??? Jo, kanske ändå... sitter här och är lite, lite, lite trött och kanske (knappt att jag vill erkänna det för mig själv) lite bakis *viskar*... Trots flera försök att bota detta: 
  1. rejäl frukost; 
  2. legat i sängen och läst och sovit hela förmiddagen; 
  3. duschat länge och varmt, tvättade mig noggrant och omsorgsfullt;
  4. tagit på mig fräscha kläder, tom lite smink; 
  5. borstat tänder OCH tunga så jag nästan höll på att kräkas; 

...men jag är fortfarande trött och känner nästan kallsvetten krypa lite längs ryggraden. Och SNART ska vi åka till svärmor och svärfar och äta söndagsmiddag (samtidigt passar vi på att ta med oss ungarna hem som har sovit där i natt)... 
Anledningen till detta tillstånd är en väldigt trevlig 40-årsfest. Hade faktiskt jättekul och många roliga människor där och ett väldigt väldigt roligt band som spelade och spexade så det var väldigt lyckat. Jaja, har man haft så kul så kan man väl lida lite, eller...??? Nä nu kommer gubben hem med bilen, han har cyklat tvärs över hela stan för att hämta den, trodde att han skulle piggna till lite med en cykeltur, jag protesterade inte, hade jag gjort det så hade förmodligen JAG blivit tvingad till den där cykelturen , och det hade jag inte känt för, *jag trivs bättre här...*

Bye for now! 

Inga kommentarer: