söndag, november 09, 2008

Då var helgen slut då...


Vad det går fort, fast det vet väl alla redan kan jag tänka mig. I fredags var jag och tränade BodyPump, var någon vecka sedan jag tränade det och fick sån jävla träningsvärk, fattar inte det, har ju säkert gått på 50 pass sedan maj och får träningsvärk, helt sjukt, sen hade jag bokat ett spinningpass igår morse som jag då var på, men benen var helsega och igårkväll hade jag JÄTTEONT! Idag är det lite bättre men det känns ändå. Så imorgon blir det promenad med stavarna istället, får väl se hur det går. Jag och A-C ska ta en glo-runda uppe i de nybyggda kvarteren och kolla in genom alla fönstrena, hehehe...
Igår var store grabben L med på sin första hockeymatch, vad söta de var! De spelade två matcher à 2x15 minuter och under den tiden gjorde de säkert 200 byten... L gjorde inga mål men han var supernöjd ändå. Han var besviken för han ville spela match hela dan, tyckte det var jättekul.

Idag har vi varit hos pappa på fars dag och firat honom lite, lille pappsen...

Jag och L krattade löv på förmiddagen, vilket slitgöra... ont i ena armen har jag nu och då tog vi bara i det värsta hörnet, det andra hörnet med ekarna tog jag bara inte, de har ju inte ramlat av alla löven än, så kul är det ju inte att jag vill göra samma arbete två gånger. Blääää...

Inga kommentarer: