söndag, november 16, 2008

Helgmys på vattenland och stora affärer :-)


Idag har vi varit och badat i Växjö på deras Aqua-Mera. Jättemysigt, vi hade med kompisarna H och A-C med deras små kottar som är i våra kottars åldrar och de har haft så roligt. Det var precis lagom stort och lite av varje. Bl a en ström, vildfors (som jag inte vågade testa) två vattenruschbanor, (en skitsnabb där jag fick hela bikinin upp i rumpan, hehehe, inte så kul att krypa ut där med brallorna mellan skinkorna, tur det inte kom någon precis efter), och en klättervägg. Det var trötta barn som jag precis stoppade i säng, men nöjda kan jag tillägga. Inte utan att man själv känner sig lite mör :-) inte van vid att ligga i plurret 3 timmar precis. Jag kan varmt rekommendera att besök om du bor i närheten.

Nu har jag annat pyssel för mig, 18 auktioner som gick ut på tradera nu i helgen, suck, det är så trist och packa och inväntar pengar. Jag brukar slänga ner allt på en gång och skicka hela skiten och hålla tummarna för att de betalar... Håvade in 764 spänn, kan behövas till sponsring av min skönhetsbehandling på lördag *S*...

Inga kommentarer: