fredag, november 14, 2008

Städa städa varje fredag och så varje jul...

Jaha, då sitter man här igen. Vad veckan går fort!!! idag har vi tackat av vår VD på jobbet som slutade idag, sista dan, får väl se hur det går utan henne... Kändes lite olustigt. Vi köpte fina Iitala vinglas till henne och en flaska vin så hon blev så glad så. För en stund i alla fall, sen kanske det inte blir så kul och gå arbetslös, men jag kan väl snart joina henne :-( så kan vi ju fika tillsammans :-)
Fick ett infall idag när jag gick från jobbet, jag gick in på Jasst, heter det, och klippte mej... hehehe, tog lååång tid, började nästan skruva på mig när hon plattade håret, var ju tvungen att hämta ungarna på dagis och fritids innan halv två, klart över ett var hon äntligen klar och resultatet blev ungefär som det brukar när jag varit och klippt mej, page, fast lite längre den här gången. Nu väntar vi på att R ska komma hem med fikat, ungarna börjar bli sugna och jag hungrig (ska ju snart åka och träna så grunda med lite bakverk är ju inte fel ;-) )

Inga kommentarer: