onsdag, januari 14, 2009

Hola bandola vad trött jag är i kroppen....


Min kära vän A-C fick för sig häromdagen att vi skulle gå på två pass idag istället för ett, så hon bokade in oss på ett "enkelt" bodybalancepass, innan ett spinningpass... Hm, tja, det hela var ju ungefär att man skulle göra sitt bästa att slå knut på sig själv, herregud, kände mig vig som ett kylskåp, helt sjukt. Vi gick på pilates hela förra våren och tänkte att detta är väl ungefär samma, no, no, no... visst lite kände man ju igen fast här skulle man pressa ner svanken i mattan, det ska man ju absolut inte göra i pilates och sen vissa övningar, jag bara garvade, det var ju helt omöjligt... Jaja, men det var kul i alla fall och det blir nog fler gånger. Inte utan att man kände sig lite mör när man satte sig på spinningcykeln sen. Och sen hade jag grundat med världens bästa käk idag, semla på förmiddagen till lunch och sen tre våfflor till mellanmål i em, ja plus frukosten idag på morgonen bestående av äggröra och en styck smörgås. Det blev till att värma sig en tallrik med ris och kassler och kasta i sig när man kom hem. Nu sitter jag är nyduschad och känner mig rätt nöjd faktiskt. Tror jag ska titta på Morgan Pålsson som jag lånade av mamma och pappa innan idag när vi var och hälsade på F och jag.

1 kommentar:

Unknown sa...

Känns som en riktig "Linda-dag", ja, alltså om man tar bort träningen! ;-)

En annan har fortfarande träningsvärk sen familjegympan i måndags!