måndag, januari 12, 2009

Trött och lat

Det är väl så man brukar kalla en arbetslös... jag känner mig oxå sån, det dröjde inte länge innan man föll ner i den fällan. Helt otroligt. Det enda jag tänker på att vila, läsa, titta på tv eller sova. Känner mig helt orkeslös och svårt uttråkad... Bläää... Vad trist! Har hela gillestugan full med böcker och annan skit som maken flyttade dit från gästrummet igår. Vi flyttaade ut tre av fyra bokhyllor dit för helt plötsligt fick ett väldigt tomt hörn när julgranen slängdes ut. Så nu ska det sorteras böcker och bråte (som jag helst vill slänga åt skogen). Har ju ingen användning för dem längre när man väl har läst dem. Man kan ju spara typ trädgårdsböcker och lexikon och såna böcker men inte gamla tummade, Sidney Sheldon böcker från -89. Nä, fy... Nu går jag gå och fixa lite.



Kan ju tillägga att F yngste sonen har varit hemma nu när storebror gått till skolan och gissa vem som njuter i fulla drag. Han är såå lycklig. Tur någon är det!

Inga kommentarer: