tisdag, februari 17, 2009

Födelsedagskalas...

i lördags fyllde stora sonen hela 7 år. Helt otroligt att han blivit så stor, och stor är han oxå. Var hos skolsyster igår och vägde och mätte han var hela 133 cm lång och vägde 29 kilo. Inte tjock men lång och smal, och klok som en uggla. Han var så nöjd med sina presenter han fick i alla fall, jätteglad och det är ju alltid kul. Vi hade köpt axelskydd till honom bland annat och från farfar och farmor fick han hockeybag och slalomhjälm och ifrån mamma och min syster m familj hockeybyxor och damasker, så han var så nöjd när han åkte på träning i söndags. Idag har de varit på brottning och jag passade på att träna samtidigt, de var så duktiga och skötte sig när jag inte var med (tror jag i alla fall, hörde i alla fall inget annat) nu sover de gott i sina sängar och jag sitter här framför tvn och datorn och försöker hålla elden vid liv. Helt otroligt vad usel jag är på att elda... glömmer bort hela tiden att lägga in nytt så jag eldar några vedträn och sen glömmer jag bort det så jag måste tända igen. Grrrr...

Inga kommentarer: