måndag, februari 23, 2009

Panik och ont i magen

Herregud, kom på i går att det är ju bara två veckor kvar. Två veckor kvar till min totala förnedring, till mitt livs pinsammaste ögonblick. Gud vad ska jag göra!!! Har ju inte trott att den här dagen ska komma, i alla fall inte på jätte jätte jättelänge. Men nu närmar den sig med stormsteg. Huva... Jaha, vad kan detta vara för något som är så superpinsamt? Jo det ska jag tala om, vi ska nämligen åka till Åre och åka SKIDOR. Fatta, mig på skidor. GJorde några tappra försök förra året, men var mest "barnvakt" och höll mig gärna i barnbacken och pulkabacken. Men i år är det så att de vill hemskt gärna ha med mig upp i backarna. Hm, tja, okidå... Jag ser nämligen mig själv hängandes upp och ner i liften liksom den här mannen.



När jag såg bilderna så bara kände jag, detta är jag, så här kommer det rapporteras från Åre när vi är där... helt naken... brrr... stackars L han kommer inte kunna gå till skolan för alla kommer skratta åt honom och peka finger, hahahaha, det är din mamma... hahahahahaha...

Inga kommentarer: