onsdag, april 15, 2009

Mina medaljörer :-)

Mina godingar deltog igår i sin första brottartävling. Det var visserligen klubbtävling, de som tränat tillsammans och alla fick medalj. Ungarna tyckte det var så roligt. De är ju för söta de små liven när de struttar runt i sina små brottardräkter :-). F vann i sin klass, och jag kan tillägga att han är tuff som en tennisboll just nu, L kom två. OBS! hm, det var bara tre i varje viktklass så de gick två matcher. Men vad duktiga de var, alla barnen. F är liiiite spänd för tillfället, när de två brottades som han slog så sa han, nu är det de där två klenisarna... Hm... ja, han har väl fått pappas gener i detta uppförande... skyll inte på mej!!!



Svårt bara att få dem rediga på korten, mycket roligare att tramsa jö!




En annan STOR händelse igår var ju naturligtvis att jag fyllde år, 26, ifall ni vill veta... eller, nja, vad var det nu, kommer inte ihåg riktigt, tror jag fått en släng av alzheimers... Så, nog skrivet om detta.

och nej, de har fortfarande inte hört av sig... suck...

1 kommentar:

Carina sa...

Grattis i efterskott! du behöver inte skämmas för din ålder, om man jämför med mej är du ju rena ungdomen, fast förståss ungdomen är ju förbi även för dej...Kram från mej