onsdag, april 08, 2009

Hej å hå vad veckorna går!

Veckorna går ju så fort så fort så det är ju inte klokt. Denna veckan är det ju påsklov och nu har det redan gått tre dagar, bara en dag kvar. Sanslöst! Idag har kusinen A varit och hälsat på med min syster. Vi var hemma på fm och fikade och tjötade lite sen blev det en tur till Apladalen och alla barnen var nöjda och glada. Själv går jag och väntar, och väntar, och väntar och väntar på att de ska ringa om ett jobb som jag var på intervju på förra veckan. Håller alla tummar att de ska ringa tillbaka! Vill ju ha ett nytt jobb jö! Det vore ju så skönt! Men men, känner mig ganska pessimistisk för tillfället så det är väl ingen risk att man får det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller mina två tummar jag har! Klart att du får jobbet, blir avis på de som i framtiden kommer att få dig som jobbarkompis. Kram Linda

Nettan sa...

Tack vännen! Du är ju bara för rar. PUSS

Carina sa...

LYCKA TILL!!!! Kram Carina