onsdag, september 23, 2009

Oväder på gång

Jisses vad det blåser. Brrrr. Om det var ruggigt igår så är det inget mot vad det är idag. Brrrr. Fryser gör jag med. Tror det får bli en sväng på stan för inhandling av vinterkängor till kidsen, kan behövas när som helst känns det som. Hm även jag skulle behöva lite nya pjucks men det får bli en annan gång. Ska ta och damma av mina från förra året och se hur statusen ser ut på dem först. I em blir slappt med barnen annars, L ska på brottarträning och kompisens käre make H ska ta hand om lille F medan vi går och tränar. Gäller att utnyttja alla man känner *fniss*...

Jag har suttit och försökt klura ifall det finns någon utbildning som börjar till våren som jag skulle kunna tänka mig gå, men, nej, vet inte, känns inte som om jag ska gå något bara för att jag är arbetslös, vill ju vara något som man verkligen vill med. Funderar lite på lärare med inriktning förskoleklass/förskola men gah, jag vet inte. Måste läsa in några ämnen för att komma in med... Det är ju skittrist ju...

Inga kommentarer: