torsdag, oktober 15, 2009

Bröllopsdag :-)

Igår firade vi vår 9e bröllopsdag. Det gjordes naturligtvis med pompa och ståt som vanligt...






Nej, vänta nu... så brukar det ju inte vara...






Men jag fick en fin present av maken i alla fall (kl 5.45 på morgonen)... Jag hade visat honom klockor en gång för längesedan när vi gick på stan som jag tyckte var fina, och tänka sig, han kom ihåg det. Så nu är jag en stolt ägare till en Thomas Sabo klocka.


Var på utvecklingssamtal för storplutten igår. Han har ju börjat ettan så det är ju ganska intressant och få veta lite hur det går och så. Och harn var så duktig, så duktig så :-) Det är ju jätteroligt att höra. Han har ju knäckt läs och skrivkoden ganska bra redan och kan läsa och skriva de flesta ord, så det får man ju vara nöjd med. Det enda hon "klagade" på var att i början så var han ganska pratig. Men det hade som tur var lugnat ner sig, bara han har att göra sa hon, så hon får väl hålla honom sysselsatt med andra ord. :-)

Ikväll ska jag till en vän på hälsokväll, ska bli spännande och se vad det innebär...

1 kommentar:

mor i stugan sa...

Grattis till bröllopsdagen så här lite efter , så nästa år då blir det väl en dag med POMPA och STÅT.