tisdag, oktober 27, 2009

Inbrottstjuvar gör er icke besvär

Idag har vi äntligen installerat nytt larm i huset. Vi har haft ett gammat sedan tidigare men det är inget kopplat utan det bara tjuter när vi inte är hemma. Nu var det en firma förra söndagen och knackade på och hade ett väldigt bra erbjudande som vi nappade på och idag har larmsnubben spenderat 3,5 timme här hos oss för att installera. Det är ju inte jättelätt att säkra upp ett sånt hus som vi har med fyra våningsplan... Men jag kan säga vi är nöjda i alla fall. Tycker vi fick mkt för pengarna. Det är ett direktlarm som är kopplat direkt till 112 med bl a överfallslarm & brandlarm. Det kommer alltid en väktare. Inte bara ifall det finns någon i närheten, det kommer alltid någon och det känns ju bra. Så nu kan jag kanske sova gott även när maken inte är hemma.

Nu jag varit och tränat afrikansk dans, det är så megakul, man blir helt ursvettig och jätteslut men det är så skönt att få slänga lite med tuttarna hit och dit, hm, ja inte för att är så slängiga men jag får svänga desto mer på bakdelen då hahaha... och sen att det är tända ljus och dämpad belysning så man vågar släppa loss gör ju inte saken värre precis. Nej, det rekommenderar jag verkligen.
Nu blir det Desperate Houeswifes hoppas jag kan hålla mig vaken ++

Inga kommentarer: