torsdag, oktober 22, 2009

Uj uj uj


Jag skrev ett desperat mejl förra veckan till gymet angående en ny kurs de startat (efter en skräckvägning och konsultation med en Herbalifekonsult) där att man kan gå igenom ett intensivprogram under åtta veckor med mental coachning, kostrådgivning, dagbok, sex timmars träning med Personlig Tränare och individuellt träningsprogram. Priset för detta var enbart 4995:-... Vet inte om det är motiverat riktigt, men är det så att man går ner 15 kilo på köpet så kan det ju vara värt det... och mer bestående än att gå ner 15 kilo med Herbalife och sen vara beroende av en shake resten av sitt liv för att hålla vikten. Usch vet inte, tyckte maken skulle vara med och tycka men när jag pratade med honom innan så sa han att det kan väl inte jag bestämma, det är ju upp till dig. Gaaaaaah, kan ju inte...!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkt på att prova med GI? Kostar bara en bråkdel. Är så klart inte någon "quick fix", men något man kan leva med resten av livet. Vilket är vad man behöver förlika sig med för att HÅLLA vikten. Tror jag.... Jag har ätit GI i 11 veckor nu och gått ner typ fyra kg. Knappast vad du ville höra, men jag har egentlinge inte några överflödskilon att ta av och så äter jag Citolapram vilket nästan alltid borgar för fem kg upp. BRA mår jag i alla fall av den maten! Sedan SKADAR det så klart inte att motionera och gå på gym!!!! Fast FEM TUSEN KRONOR..... *kramar om*

Nettan sa...

Nej jag är ju inte ute efter någon quick fix heller, det går jag inte på längre... Jag har funderat på GI, men jag tror inte jag skulle fixa det. Hm, tränaren på gymet att man blir dum i huvudet rent ut sagt av att äta för lite kolhydrater, men jag vet inte om det stämmer. Eller? Känner du dig lite pantad? ;-)

Jag vill egentligen inte gå på "diet" av något slag, vill egentligen bara gå ner i vikt med sund kost och motion, jag tränar ju redan massor och jag tror att ifall jag går ner så klarar jag att hålla det med den kosten jag har nu med lite justeringar...

*kram*