lördag, oktober 31, 2009

Halloweenmys i skogen :-)


Idag har jag och lilla F varit hos vänner som anordnat en härlig eftermiddag i lånad stuga 2 mil från stan. Det bjöds på god soppa och hembakt bröd och sen ut i skogen på lagom lång bingopromenad med goda priser. Sen in i stugvärmen igen för lite god tårta som naturligtvis L hade bakat själv. Inget tjat om playstation eller dataspel...

Tack L och P för en underbart trevlig eftermiddag i skogen! Det var urmysigt och stugan var toppen. F var jättenöjd när han åkte hem och jag känner mig härligt rosig om kinderna.
Tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder då kameran var på hockeyturnering. L spelade med de som var ett år äldre, gick jättebra, de förlorade en och vann tre ifall jag uppfattade det hela rätt. Så han kommer nog somna ganska gott ikväll efter maten. Igår blev det sent pga svärfars kalas Vi kom inte i säng förrän efter 00 och sen upp tidigt idag för hockeyn...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själva! Det blev ju jättemysigt.

Kramiz Lindis