torsdag, oktober 08, 2009

Ojdå...

vart tog den här veckan vägen? Redan torsdag. Huva ligen... Igår var jag på intervju på ett jättemysigt företag här i staden, kunde mkt väl tänka mig att jobba där... Men, men vi får se. Hon hade kallat dit 16 stycken på intervju så, ja, chansen är ju inte jättestor. :-( Idag ska jag till mitt gamla jobb och fika lite, de firar 6-årsjubileum och så ville chefen att jag skulle komma och prata lite, får väl se vad det leder till... Sen ska jag hämta kidsen och åka till min snälla syster som har fixat en sån fin sak till mig som jag inte vågar skriva för det är en present till någon :-) :-)

I helgen blir det lugnt, vi ska inte göra ett smack (tror jag). Bara mys... eller... Nja, vi får se...

1 kommentar:

mor i stugan sa...

Håller tummarna att du är den av de 16 utvalda som dom vill ha.Ni får ha en mysig helg.