torsdag, februari 11, 2010

Idag har jag fått medlidsamma blickar...

Känns som om folk tror det värsta bara för att man har ett stort sår i ansiktet. Det värsta är att jag glömmer bort varför folk glor på mig, sen kommer jag på det, javisst ja, jag har ett snyggt sår rakt över kinden, jag ser rätt läskig ut... Men nu när jag duschade så ramlade sårskårpan av så nu är det i alla fall bar ett rött streck utan blod i, kanske inte ser fullt så läskigt ut. En jobbarkompis tyckte att jag var uppfinningsrik som kommit på att hunden sprang över ansiktet, annars brukar det ju heta att man gått in i en dörr... *hrmpf* Förstår inte vad han kan mena med det???

Nu har jag varit och dansat benen av mig på afropower, var lite trött i lederna efter power yogan igår, ont i knäna eftersom vi stod mycket på knäna på bara den där lilla tunna mattan. Nu har jag duschat nattat barnen och skickat maken till kinavagnen för lite kvällsmat :-)

Imorgon kommer tjocka släkten för att fira L som fyller år på söndag, mitt lilla alla hjärtans dagsbarn... Funderar på att gå och köpa en hjärte-tårta imorgon om det finns några. :-)

Nu blir det antikrundan sista halvtimman framför brasan i väntan på att käket kommer hemrullandes.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner en tjej som faktiskt GICK in i en dörr. hennes man bönföll henne att ljuga och hitta på något annat...