lördag, februari 13, 2010

Ojdå...


vad skådar mitt norra öga när jag sitter här och gluttar på datorn... L har dörren stängd till sitt rum och då ser jag att jag glömt ett julpynt som sitter på den. Hm, kanske läge att ta ner den eller...???

Igår firade vi L som fyller år i morgon, eller åtminstone släkten gjorde det, vi ger förstås inte våra presenter och gratulationer förrän imorgon. Han fick vad han önskade sig, bl a en ny innebandyklubba och en elgitarr (våra öron blöder)... Det bjöds på hemmapizza och björnbärsmoussetårta (som var supergod). Kan säga att han var jättenöjd över sina presenter precis vad han hade önskat sig. Nu ska de glida ner till Kvantum för att hyra film och köpa lördagsgodis. Sen blir det familljemys för hela slanten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha! Ha! I sonens rum slog jag huvudet i en smällkaramell igår!

Nettan sa...

Hehe, fler som är lite halvblinda då med andra ord :-)

Anonym sa...

Jag har en hel hylla där kvarglömda julgrejer brukar läggas. Ungefär som lådan för uddastrumpor, fast för julprylar... Brukar dyka upp grejer fram till april så där, vilket är djupt orättvist eftersom jag faktiskt inte julpyntar särskilt mycket...