söndag, februari 07, 2010

Idag smög jag på min son

och jag är så sur på mig själv att jag inte hade tagit fram videokameran... De hade varit och åkt slalom i backen här i stan och när de kom hem så ville lille F duscha eftersom han var genomsvettig. Han stod där länge och väl, vi andra satt i köket och var lite runt där (badrummet gränsar till köket). Han sjöng och han sjöng och han sjöng, samma refräng hela tiden, från filmen Shrek, "I'm on my way from misery to happiness today, aha, aha, aha..., I'm on my way... osv" (klart han sjöng ju inte perfekt engelska men han sjöng denna sång så som han kommer ihåg den.) Till slut så smög jag in, det var helt igenimmat och jag kollade bakom duschväggen, då står han där i duschen med ena armen uppåt och i andra handen håller han en schampooflaska som han låtsas är mikrofon och diggar till sig själv när han sjunger. Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Han erkände att han även använt golvmoppen som gitarr innan...
Ja dessa ungar... ibland gråter man nästan för de är så jobbiga och ibland så skrattar man så man gråter...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Goding! Verkligen synd att videokameran inte var riggad!

Anonym sa...

Ja vaddå? Den där låten brukar jag också sjunga i duschen... :-)Rock on, grabben!