onsdag, maj 12, 2010

Har det gått mer än en vecka redan...???

Det här är ju inte klokt! Idag är vi lediga lillemannen och jag och hm, ja resten av veckan oxå. Ska bli skönt. Det har varit mkt på jobbet nu så det är skönt att bara jobba 60% faktiskt. Men det blir väl så lagom kul nu när jag inte kommer få stämpla så länge till, de där extra pengarna man fått varje månad har man ju inte tackat nej till precis.
Igår var vi på Sally Säl musikal på lille Fs förskola. F bar Berra Bläckfisk. Så söt, han var då duktig och hade flera repliker (som han snodde från sin bläckfiskpolare som inte hann säga något, hahahha, kul med mikrofon jö). Jag lägger upp några bilder lite senare. Men jag sitter ju där med ett fånligt leende på läpparna och tårar i ögonen för de är så söta...

Nu ska vi strax åka till veterinären med lilla pudlen, hon har haft öroninflammation, de skulle kolla så det inte var svamp oxå... Ja, ja, sugen man är på att slänga ut 700 spänn den här veckan oxå på henne... Hon har fått medicin att spruta i örat och sen massera, varje gång man tagit fram flaskan och skakat den har hon kommit som ett skott :-) bara för den sköna öronmassagen förmodligen. Hahaha, helknäpp. R berättade detta för en jobbarkompis, och hon sa att varje gång de tog fram flaskan sprang hon och gömde sig istället.

Nähä, nu börjar det bli dags att klä på sig, kanske inte ska åka till veterinären i musbyxor, nattlinne och munkjacka, iofs skjutsade jag stora L till skolan så, men det var ju ingen som såg mig i bilen :-D

Inga kommentarer: