onsdag, april 28, 2010

Oj oj oj

Vad trött man kan bli. Idag har jag och mamma och lille F varit i den där stora roliga affären med den fina gula och blå kassarna. Där man kan handla allt från skruvar till tv-apparater och hästgrejer. Jag åkte dit med förevändning att F ska ha kalas på söndag, så jag skulle handla lite attiraljer till det. Hm, jodå, jag köpte visst lite ballonger, servetter och godispåsar, men det slank visst ner en del annat oxå. Men, tycker ändå att jag kom billigt undan med 1350:-. För det fick jag bl a en lamineringsmaskin + 100 lamineringsfickor, en ny mus till datorn (bara den kostade 200 spänn) och sen lite trosor, kulor till L, strumpor, en dvdfilm, fyra vattenpistoler och lite annat smått och gott... Men tiden gick så fort! Jag brukar tröttna efter någon timme där inne bara, idag åkte vi efter jag lämnat L på skolan så vi var väl där vid strax efter nio och jag räknade ju kallt med att vi skulle ha gott om tid till 12 när vi skulle åka därifrån för att komma lagom till skolan kl 13 för att hämta L. Men nix, fick ringa maken och fråga ifall inte han kunde skjuta på lunchen en timme så vi hade till 14.00 att vara hemma. Jag körde in på parkeringen här hemma 13.59 hahaha, gott om tid :-) Jag kände att idag var jag inte färdig, hade kunnat gå där inne minst lite länge till, hann ju inte ens titta på hemtextilavdelningen, matavdelningen eller elektronikavdelningen...

Goda nyheter med svärfar i alla fall :-)
Han är hemma och på benen och mår ganska hyfsat. Så hurra, hurra, hurra! Nu får vi hoppas han tar hand om sig lite bättre och håller sig i skinnet. Han har ju en tendens till att stressa lite...

Inga kommentarer: