lördag, juli 16, 2011

Nu kommer den krypande

snart-börja-jobba-ångesten alltså. Det går ju så fort, vart tar tiden vägen? Eller, går den verkligen fort, på ett sätt känns det som evigheter sedan jag jobbade, kommer jag ens ihåg vad jag gör på jobbet?

Idag gör vi ingenting, vi har haft barnbyte med familjen Bergkvist, vi har ett av deras, de har ett av våra, det funkar jättebra. Då får alla leka ifred och inget bråk. Sen blir det nog en sväng till Värnamobadet eller Forsheda badet framåt 4-tiden.

Vi har suttit och spånat på vad vi ska hitta på nästa vecka, (min sista, och maken har bara HALVTID) det pratas om allt från Kolmårdens djurpark, Barnens Lantgård till paddla kanot med övernattning. Hm, vet inte, vi får väl se vad det blir. Skulle tro att ungarna förmodligen skulla älska paddling och tältning medan mamma, dvs jag då, skulle älska en natt på vildmarkshotellet med spa-avdelning.
Nåja, vi får väl se vad det blir.

Tjing, tjing...

Inga kommentarer: