onsdag, juni 24, 2009

Ugh... jag rödskinn...

Idag har vi varit på Ohsudden och badat hela eftermiddagen jag och barnen. Det var jätteskönt väder på land, men ack så kallt i vattnet, inte ens mina baddjur till barn låg i och plaskade. Nej, det byggdes pooler i högsta hugg, kompisarna C och J var med och de hade så roligt. Inte ens fikat hann de äta, då har man kul. Så det var under protester vi åkte hem vid 4-tiden. Och nu, tja, vad ska man säga, det blåste ganska mycket så man kände ju inte hur mkt solen tog, så jag är gaaanska röd i skinnet, inte bränd, men lätt röd. Får väl hoppas att det coolar ner sig lite under natten. Som tur är brukar jag bli ganska brun och inte bränner mig så lätt. Sen var vi och tränade efter detta, så jag kommer nog nana gott i kudden i natt... zzzzzz tror jag ska lyxa till det med ett glas rött vin så somnar jag ännu skönare, det är ju trots allt lille-lördag idag.

Inga kommentarer: