söndag, januari 10, 2010

Förlåt, förlåt...

Jag hann inte!!! Jag hann inte sätta ut en annons och inga skyltar hann jag sätta ut heller i rondellen vid Kvantum. Men jag sätter här in ett bildbevis i alla fall...

Ja, det gick ganska bra, förutom ett jättevurpa precis i början när jag försökte bromsa. Det var ju skitsvårt. Det var ok att åka framåt men resten, hahaha... Stackars barnen fick bevittna detta. Men, jag åkte i alla fall, även om det blev en kort tur, jag kände när jag åkt några varv att maken hellre ville spela hockey med barnen istället för att underhålla sin fru som stapplar omkring på isen som Bambi på hal is, så jag tog av mig skridskorna efter en kvart, tjugo minuter och sen gick jag hem istället i blåsten och värmde mig med en kopp te med vännen U istället. :-)

1 kommentar:

mor i stugan sa...

Meen då ,jag som som hade sett fram mot detta , men och andra sidan så har jag bild bevis på detta stora ögonblick.