tisdag, januari 12, 2010

Idag = nära-döden-upplevelse


Ja idag, var det åter dags att ta tag i sitt liv (för hur många gånger i ordningen vet jag inte). Har ju tränat ganska flitigt under två års tid men just nu över helgerna har det blivit väldigt dåligt med träningstillfällen, dels har jag varit upptagen med annat, typ adventsfirande, Paris-resor och lite annat smått och gott, och sen till råga på allt så blev jag hyperförkyld under julhelgen. Näsan har varit tjock som en falukorv... Men nu är det liite lättare jag har införskaffat mig en nässpray på mammas inrådan, hon hade varit hos doktorn igår och beklagat sig över sin snuviga näsa och fått rådet om att köpa denna kortisonspray.
Jo, för att göra en lång historia kort, så har jag idag varit på spinning för första gången på säkert en månad. Gah, vad jobbigt det var. Nu sitter jag här med brännande lår och vader och väntar på att svett-attackerna ska lugna ner sig så jag kan gå och duscha med min nya härliga tvål som jag fick av min snälla vän A-C som varit på SPA i Varberg i helgen...
Imorgon är jag ledig då ska lilla F och jag slappa med gosevovvsingen heeela dan... Behövs lite ledighet nu efter två tuffa arbetsdagar :-)

Inga kommentarer: