fredag, mars 12, 2010

Lata jag...


Före: Leia rufs


Efter: Leia fluff (hon är för rolig, hon gillar att ligga framför kaminen och värma sig)

Fy på mig vad dålig jag varit på att uppdatera bloggen... Nej, nu får det bli bättring (för vilken gång i ordningen vet jag inte). Nu sitter jag svettig och dan efter ett spinningpass, det är fredagkväll, barnen sitter och spelar playstation och maken är i tvättstugan, ordning och reda på torpet. hahaha...

Annars har det ju inte hänt så mkt denna veckan, vi har varit och klippt lilla pudeln, så nu ser hon ut som en snobbpudel till makens stora förtret. Han vill att hon ska vara lite rufsig och lurvig, jag tröstade honom med att det räcker med en promenad i regn så är hon det igen :-)

I helgen blir det lugnt, eller nja ganska lugnt. Imorgon ska vi göra något tillsammans hela familjen, vet inte vad, men tydligen något eftersom det var längesedan vi gjorde något. På söndag är det hockeyturnering för L, de ska vara i Kinnarps Arena och spela och det är ju rätt coolt, så då är jag måste jag följa med och kolla, ett plus är ju att man slipper sitta och frysa häcken av sig som i andra ishallar.

Nu blir det fredagsmys med kebabpizza och Barda... kan det bli bättre?

Inga kommentarer: